Αναζήτηση
Filters
Κλεισιμο

Αποστολές & Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι αποστολές των παραγγελιών των Χρηστών της Ιστοσελίδας θα γίνονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Η παράδοση των παραγγελιών θα γίνεται:

α) ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ: Εντός δύο (2) εργασίμων ημερών από την επιβεβαίωση της εξόφλησής τους (σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) και εντός  τριών (2) εργασίμων ημερών από την λήψη της παραγγελίας σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή,

Β) ΓΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ: Εντός τεσσάρων (4) εργασίμων ημερών από την επιβεβαίωση της εξόφλησής τους (σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) και εντός τεσσάρων (4) εργασίμων ημερών από την λήψη της παραγγελίας σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή.

  

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Για αποστολές εντός Αττικής:

-       Τέσσερα Ευρώ (4€) για παραγγελίες κάτω των είκοσι εννέα (29) Ευρώ,

-       Δωρεάν για παραγγελίες άνω των είκοσι εννέα (29) Ευρώ,

Για αποστολές εκτός Αττικής:

-       Έξι Ευρώ (6€) για παραγγελίες κάτω των τριάντα εννέα (39) Ευρώ,

-       Δωρεάν για παραγγελίες άνω των τριάντα εννέα (39) Ευρώ.

 

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

          Οι Εγγυήσεις που δίνονται από την Εταιρεία για τα Προϊόντα είναι αυτές που δίνονται από τους κατασκευαστές αυτών.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:

          α. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων κατά την παράδοση:

          Τα ελαττωματικά προϊόντα κατά την παράδοση θα πρέπει να επιστρέφονται εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας στον Χρήστη. Η Εταιρεία αφού ελέγξει και πιστοποιήσει ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση του Προϊόντος, οφείλει κατά περίπτωση είτε να αντικαταστήσει το Προϊόν με το ίδιο ή παρόμοιων χαρακτηριστικών αντίστοιχο Προϊόν ή να πιστώσει το τίμημα στον Πελάτη. Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού Προϊόντος στην Εταιρεία και του νέου Προϊόντος στον Χρήστη θα βαρύνουν την Εταιρεία.

          Είναι αυτονόητο ότι η επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο). 

          Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κακή χρήση του Προϊόντος, τότε η Εταιρεία δεν υποχρεούται ούτε σε αντικατάσταση ούτε σε πίστωση του τιμήματος, τα έξοδα δε μεταφοράς τόσο για την αποστολή του Προϊόντος στην Εταιρεία όσο και την επιστροφή του θα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον Χρήστη. 

 

          β. Σε περίπτωση βλάβης κατά την διάρκεια της εγγύησης:

          Θα ισχύει ότι αναφέρεται στην Εγγύηση του εκάστοτε Προϊόντος. Οιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) άλλως δεν θα γίνεται δεκτή.

 

          γ. Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης του Χρήστη:

          Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να αλλάξει γνώμη και να επιστρέψει το Προϊόν υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

-       Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας και αφού προηγουμένως ο Χρήστης έχει ειδοποιήσει την Εταιρεία σχετικά είτε τηλεφωνικά στο τηλ. 2109625127  είτε μέσω ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση [email protected]

-       Για να γίνει δεκτή η επιστροφή η συσκευασία του Προϊόντος θα πρέπει να είναι άθικτη και το Προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, ενώ θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).

-       Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί ως πακέτο προσφοράς με επιπλέον δώρο ή οιαδήποτε άλλη προσφορά θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, το οποίο επίσης θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για λόγους ασφαλείας και υγιεινής δεν επιστρέφονται τα υγρά αναπλήρωσης.